26 marca 2013

O mnie

Nowe miejsce. Kolejne nowe miejsce w moim życiu. Ale zmiany są dobre i potrzebne, nie można stawać w miejsce. Ruszyłam się więc z blogowego onetu, przez zasiedzenie do niego przywiązana. Nie rozstanę się do końca z tamtym miejscem, bo jest ono MOJE i będę pielęgnowała je, odwiedziała, podlewała kwiatki i sprawdzała, czy motylki nadal machają skrzydełkiem. Znajdziecie je

W rubryce "o mnie" napiasłam wiele fajnych rzeczy. No, cóż dodać- cała ja! ;) Jasne- pozjadałam wszystkie rozumy, potłukłam wszystkie lustra, spaliłam akt urodzenia i z tego, co pozostało powstała ta rubryka. A właściwie było inaczej: Mam takich dobrych znajomych, nazwijmy ich Mirony. Niewątpliwie jest to moja rodzina, po prostu krew z krwi, choć siódma woda po kisielu. Nasze drzewa genealogiczne nie smyrają się nawet listeczkami, ale jak się poznaliśmy, to czułam, że duchowo to przynajmniej rodzeństwo cioteczne. Oni z jednego końca Polski, ja z drugiego, a poznaliśmy się w trzecim, bo mamy wspólną kuzynkę (dla mnie ta kuzynka jest mocno przyszywana, tak mocno, że przyrosła i przyjęła się jak przeszczep!) No i z tymi Mironami wspaniale się gada, śmieje, pije, łazi, snuje i wędruje. Łapią w lot moje poczucie humoru, może dlatego, że mają równie cięty język. Chyba jesteśmy siebie warci! Gdyby ktoś z boku posłuchał, to dawno powinniśmy się na siebie obrazić, a my na przekór nie! Taka nasza natura. I właśnie z nimi, dla podniesienia własnej wartości ;), powstał długi elaborat (jak byłam tak pozytywnie nakręcona lista ta rosła i rosła), zawierający niemalże same przymiotniki o nasileniu jak najbardziej pozytywnym. I tak w każdej rozmowie, gdzie padało słowo "ja" towarzyszyła mu ta lista. Po paru razach chóralnie wszyscy wymieniali moje zalety, aż sobie je utrwalili i w nie uwierzyli! I dlatego pamiętajcie- jestem: młoda, mądra, ładna, zabawna, inteligentna, dowcipna, kreatywna, zgrabna (...) i skromna! 


3 komentarze:

  1. Chlebem i solą na nowym miejscu witam ;) i przed ideałem chylę czółka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A witam, witam! I przez grzeczność temu ideałowi nie zaprzeczę :P

      Usuń
  2. No i jestem jestem :-) Panno Anno :) Gdzie masz obserwatorów,zebym mogła dołączyć? :)

    OdpowiedzUsuń